Labels

vrijdag 1 april 2011

NEW

Hi everyone!
This is Nis, and I want to ask you guys something.
What do you think about our blog?
Do you want us to change things?
I'm thinking about changing the backround, and make it more..
fashionable and stuff...
And what about the news?
What kind of things do you expect of us to tell you..
Is it okay what we do now?
We've got fashion, food, musics, news [like facts], photo's, shopping and stories..
Tell us about what you think!
We need some inspiration of you all!

xxxx Comments please!
Is the backround okay or was the first one better?

9 opmerkingen:

  1. Ik vind eerlijk gezegd jullie blog goed zo!
    Heel eigen een super leuk om te lezen!
    Liefs ♥

    afro-dita.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog hoor(:
    ik volg jullie!
    hihi dat stukje van My supporters klinkt er leuk, als jullie het leuk vinden willen jullie dan mijn blog daar zetten? (: Dat zou ik echt super vinden :D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je blog zo leuk! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jullie blog zo al erg leuk ! Misschien kan je gewoon om de maand een nieuw layout doen ( doe ik ook) ! Echt leuk blog hebben jullie dus. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi ja!(: alleen ik had eronder gereageerd maar ik had dus terug gezet:
    Ik heb jammer genoeg ook geen golvend haar, maar het is echt heel mooi!
    xoxo
    leuk blog hebben jullie(;

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik op jullie blog kom, maar jullie blog ziet er echt leuk uit :D
    Mooie lay-out ook!
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi.
    Deel 6 van het verhaal staat op mijn blog.
    Kom lezen en laat je meeslepen.
    Xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog hoor:) Misschien meer outfit fotos, dat is altijd leuk? en ik vind persoonlijk het lettertype iets te klein maar misschien word ik gewoon oud en blind haha;)

    BeantwoordenVerwijderen

We love comments. If you got questions, idea's or tips, we'll answer them as soon as possible. Thank you so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...